Anunţuri licitaţii publicate în presă
« Înapoi

Anunţ de intenţie - “Implementarea Campaniei Audio-Vizuale, în baza Strategiei de Informar

 

 

 

30 Ianuarie 2006

ROMÂNIA

MINISTERUL EDUCAŢIEI ŞI CERCETǍRII

UNITATEA DE MANAGEMENT A PROIECTULUI PENTRU ÎNVǍŢǍMÂNTUL RURAL

SERVICII DE CONSULTANŢǍ

Împrumutul Băncii Mondiale nr.: 4691- RO

Acest anunţ de intenţie urmează notei generale de achiziţie referitoare la acest proiect, care a fost publicată în Development Businessnr. 614 din 16 Septembrie 2003 şi reactualizată în nr. 643 din 30 Noiembrie 2004.

Guvernul României a primit un împrumut de la Banca Internaţională de Reconstrucţie şi Dezvoltare (BIRD) pentru Proiectul pentru Învăţământul Rural şi intenţionează să utilizeze o parte din acest împrumut pentru contractarea serviciilor deImplementare a Campaniei Audio-Vizuale, în baza Strategiei de Informare Educare Comunicare”.

Principalul obiectiv al campaniei audio-vizuale este de a informa grupurile-ţintă despre iniţiativele Ministerului Educaţiei şi Cercetătii/ Guvernului de sprijinire a educaţiei în mediul rural, despre existenţa şi beneficiile proiectului, facilitând astfel înţelegerea oportunităţilor oferite.

Totodată campania urmăreşte schimbarea mentalităţii factorilor de decizie şi a comunităţilor rurale prin încurajarea factorilor implicaţi să ia măsuri adecvate cu privire la educaţia în mediul rural, precum şi să genereze feedback cu privire la acţiunile proiectului.

Campania audio-vizuală a fost structurată în două etape:

-         Prima etapă: crearea şi producţia materialelor publicitare, respectiv 4 spoturi video, 3 spoturi audio, un film de scurt metraj şi comunicate de presă;

-         A doua etapă: difuzarea materialelor publicitare produse în etapa anterioară.

Prezentul anunţ de intenţie vizează cea de-a doua etapă a campaniei sociale de comunicare privind Proiectul pentru Învăţământul Rural. Serviciile includ:

  1. Realizarea unui media plan pentru difuzarea materialelor publiciare;
  2. Negocierea cu posturile de televiziune şi radio a spaţiilor publicitare pentru difuzarea materialelor publicitare, precum şi a posibilităţilor de difuzare a unor informaţii despre proiect prin talk-show-uri şi/sau programe de ştiri;
  3. Difuzarea materialelor publicitare şi evaluarea impactului pe care îl va avea această campanie de comunicare.

Ministerul Educaţiei şi Cercetării – Unitatea de Management a Proiectului pentru Învăţământul Rural – invită ofertanţii eligibili să-şi exprime interesul de a participa la competiţie. Firmele de Consultanţă interesate trebuie să ofere informaţii prin care să demonstreze că au calificarea necesară pentru a efectua serviciile cerute (în acest sens consultanţii pot furniza descrieri ale unor activităţi similare, broşuri, sau documente care să ateste existenţa abilităţilor corespunzătoare în rândul personalului, etc.).

Cerinţe:

1.      Cel puţin doi ani experienţă în campanii de PR şi comunicare care vizează grupuri ţintă multiple, la nivel naţional;

2.      Experienţa anterioară în relaţiile cu autorităţile publice şi în implementarea unor proiecte educaţionale reprezintă un avantaj;

3.      Relaţii profesionale strânse cu mass media centrale şi locale; abilitatea de a negocia obţinerea unor spaţii publicitare gratuite pentru o campanie socială reprezintă un avantaj;

4.      Capacitatea de a coordona o campanie de comunicare publică şi de a evalua impactul acesteia.

Membrii echipei propuse trebuie să aibă calificarea profesională şi experienţa necesară pentru a realiza etapa de implementare a campaniei audio-vizuale, respectiv:

1.      Studii şi/sau calificare profesională în domeniul comunicării / relaţiilor publice / publicităţii;

2.      Cel puţin doi ani experienţă în comunicare, relaţii publice, informare publică;

3.      Abilităţi de comunicare şi negociere.

Consultanţii se pot asocia pentru a îmbunătăţi calitatea serviciilor oferite.

Consultantul va fi selectat în conformitate cu procedurile stabilite în Ghidul Băncii Mondiale: Selectarea şi angajarea consultanţilor de către împrumutaţii Băncii Mondiale, ianuarie 1997 (revizuit în septembrie 1997, ianuarie 1999 şi mai 2004), care poate fi găsit la următoarea adresa de web: www.worldbank.org/procure.

Consultanţii interesaţi pot obţine informaţii suplimentare de la adresa menţionată mai jos, de luni până vineri între 10.00-16.00, ora locală, cu excepţia sărbătorilor legale.

Scrisorile de interes trebuie expediate la adresa de mai jos nu mai târziu de 13 Februarie 2006, ora 11.00, ora locală.

Persoană de contact:

Alina Ciolan, specialist achiziţii

Ministerul Educaţiei şi Cercetării

Unitatea de Management a Proiectului pentru Învăţământul Rural

Adresă: Str. Spiru Haret nr. 12, et.2, Sector 1, Bucureşti

Tel: +40 21 305 60 80; fax: +40 21 305 59 90;

E-mail: alina.ciolan@ump.kappa.ro

Interes general

17.07.2009 Solicitare scrisori de intentie - INFO

Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării prin Unitatea de Management al Proiectelor cu Finantare Externa, intentioneaza sa depuna proiecte strategice în cadrul cererii de propuneri strategice POSDRU 2009, în vederea obtinerii finanţării din instrumente structurale. Proiectele în curs de elaborare urmeaza să se deruleze pe o perioada de 3 ani (de la data semnarii contractului de finantare), vizând dezvoltarea resurselor umane din sistemul de învăţământ.


17.07.2009 Solicitare scrisori de intentie - educatie timpurie

Proiectul in curs de elaborare este intitulat „Gradinita – membru activ al comunitatii integratoare” si urmeaza a se derula pe o perioada de 3 ani (de la data semnarii contractului de finantare), avand ca obiectiv general promovarea incluziunii sociale în domeniul educaţiei timpurii prin creşterea gradului de cooperare transnaţională.


17.07.2009 Solicitare scrisori de intentie - socio-umane

Proiectul aflat in curs de elaborare este intitulat „Mediu colaborativ de formare continuă pentru profesorii de ştiinţe socio-umane” si urmeaza a se derula pe o perioada de 3 ani (de la data semnarii contractului de finantare), avand ca obiectiv general dezvoltarea unei formări profesionale continue de calitate şi îmbunătăţirea calificării capitalului uman din domeniul predării ştiinţelor socio-umane.


Licitatii
Concursuri
Evenimente