Componenta 1
« Înapoi
Agenda Interviuri Mentori - Etapa a II-a
AGENDĂ
PROGRAMARE INTERVIU
Ziua 1. 11 iulie 2005
Ziua 2. 12 iulie 2005
Ziua 3. 13 iulie 2005
Ziua 4. 14 iulie 2005
Ziua 5. 15 iulie 2005
Ziua 6. 18 iulie 2005
Ziua 7. 19 iulie 2005
Ziua 8. 20 iulie 2005
Ziua 9. 21 iulie 2005
Ziua 10. 22 iulie 2005
PERIOADE TRAINING 1 – 5 august: Alba, Arad, Argeş, Bacău, Bihor, Bistriţa Năsăud, Braşov, Brăila, Botoşani, Buzău, Caraş-Severin, Călăraşi, Constanţa, Covasna, Cluj, Dâmboviţa, Dolj, Giurgiu, Gorj 8 – 12 august: Harghita, Hunedoara, Iaşi, Ialomiţa, Ilfov, Mehedinţi, Mureş, Neamţ, Olt, Prahova, Satu Mare, Sălaj, Suceava, Teleorman, Timiş, Tulcea, Vaslui, Vîlcea, Vrancea Nota: Prezentarea la interviu se va face la orele 9,00. |
Interes general
17.07.2009 Solicitare scrisori de intentie - INFOMinisterul Educaţiei, Cercetării şi Inovării prin Unitatea de Management al Proiectelor cu Finantare Externa, intentioneaza sa depuna proiecte strategice în cadrul cererii de propuneri strategice POSDRU 2009, în vederea obtinerii finanţării din instrumente structurale. Proiectele în curs de elaborare urmeaza să se deruleze pe o perioada de 3 ani (de la data semnarii contractului de finantare), vizând dezvoltarea resurselor umane din sistemul de învăţământ. 17.07.2009 Solicitare scrisori de intentie - educatie timpurieProiectul in curs de elaborare este intitulat „Gradinita – membru activ al comunitatii integratoare” si urmeaza a se derula pe o perioada de 3 ani (de la data semnarii contractului de finantare), avand ca obiectiv general promovarea incluziunii sociale în domeniul educaţiei timpurii prin creşterea gradului de cooperare transnaţională. 17.07.2009 Solicitare scrisori de intentie - socio-umaneProiectul aflat in curs de elaborare este intitulat „Mediu colaborativ de formare continuă pentru profesorii de ştiinţe socio-umane” si urmeaza a se derula pe o perioada de 3 ani (de la data semnarii contractului de finantare), avand ca obiectiv general dezvoltarea unei formări profesionale continue de calitate şi îmbunătăţirea calificării capitalului uman din domeniul predării ştiinţelor socio-umane. |