Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Forum
Vizualizare combinaţii Vizualizare plată Vizualizare arborescentă
Fire de discuţie [ Anterioara | Următoarea ]
Modulul Predare interactiva centrata pe elev
toggle
Modulul Predare interactiva centrata pe elev
11.10.2010 20:45
Dupa cum am discutat cu formabilii de la grupele mele din Gorj, astept sa impartasiti aplicarea metodelor interactive la clasa.
Succes in aplicare!
RE: Modulul Predare interactiva centrata pe elev
13.10.2010 17:40 ca răspuns la Lelia Viorica Stinga.
Este un modul foarte important . Avem multe de învăţat , dar toate cursurile cu dumneavoastră sunt frumoase şi interesante.
RE: Modulul Predare interactiva centrata pe elev
19.10.2010 12:54 ca răspuns la Lelia Viorica Stinga.
Foarte interesant cursul!
RE: Modulul Predare interactiva centrata pe elev
21.10.2010 09:36 ca răspuns la daniela-carla lupu.
Cursul este foarte interesant . Multe din notiuni pot fi utilizate cu succes la clasa.
RE: Modulul Predare interactiva centrata pe elev
25.10.2010 22:30 ca răspuns la Lelia Viorica Stinga.
Bună seara. La orele de geografie am folosit cu succes metoda ,,copacul ideilor,, . De exemplu la reactualizarea cunoştinţelor despre Europa Atlantică, la clasa a VI-a.
RE: Modulul Predare interactiva centrata pe elev
26.10.2010 08:53 ca răspuns la ana ciulavu.
Am folosit unele metode cu succes la clasă.
Foarte bun cursul!
RE: Modulul Predare interactiva centrata pe elev
26.10.2010 08:55 ca răspuns la Lelia Viorica Stinga.
Am folosit cu succes unele metode la clasă.
Foarte interesant cursul!
RE: Modulul Predare interactiva centrata pe elev
26.10.2010 15:27 ca răspuns la Lelia Viorica Stinga.
ÎN ORELE DE GEOGRAFIE POATE FI FOLOSITĂ CU SUCCES METODA ,,ŞTIU-VREAU SA ŞTIU-AM ÎNVĂŢAT,,.
RE: Modulul Predare interactiva centrata pe elev
04.11.2010 23:29 ca răspuns la Lelia Viorica Stinga.
Aplicarea metodei "Stiu-vreau sa stiu-am invatat" la o ora de limba engleza, clasa a IV-a:
Am aplicat metoda la lectia "Tari si nationalitati". Am format perechi si fiecare pereche si-a notat ceea ce stia deja in legatura cu titlul lectiei. Cele mai cunoscute tari au fost Romania, Italia, Spania si Franta pe care le-am trecut in coloana "Stiu". In coloana "Vreau sa stiu" am formulat intrebari ale caror raspunsuri le-am gasit in text si le-am notat in coloana "Am invatat".
La incheierea lectiei, pentru a se realiza feed-back-ul, elevii revin la schema S/V/I si decid ce au stiut la inceputul lectiei, ce au vrut sa invete pe parcursul ei si ce au invatat din lectie. Se realizeaza astfel o invatare durabila, prin asimilarea unor cunostinte noi si restructurarea activa a unor scheme mentale.
Mi-a fost utila aceasta metoda, elevii au retinut mult mai usor anumite tari cat si nationalitatile lor. Metoda presupune atat cooperare, cat si competitie, ambele implicand un anumit grad de interactiune.


Prof. Nanut Claudia Nicoleta
Scoala Generala Nr 1, Rovinari
RE: Modulul Predare interactiva centrata pe elev
07.11.2010 19:19 ca răspuns la Claudia Nicoleta Nanut.
Imi pare bine ca aplicati metodele interactive la clasa.
Incercati sa utilizati metode diverse, impartasiti experienta dv si colegilor.
RE: Modulul Predare interactiva centrata pe elev
24.11.2010 19:16 ca răspuns la Lelia Viorica Stinga.
Aplic metodele interactive si constat o implicare mai mare a elevilor in propria formare precum si o crestere a interesului pentru disciplina