Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Forum
Vizualizare combinaţii Vizualizare plată Vizualizare arborescentă
Fire de discuţie [ Anterioara | Următoarea ]
Mentorat_Tulcea_Teme de lucru si exercitii de reflexie
Mentorat_Tulcea_Teme de lucru si exercitii de reflexie
07.02.2011 20:47
Cunoscand tipul de inteligenta predominant, il putem dezvolta, putem orienta copilul spre domeniul respectiv, unde va performa cu usurinta, dar in acelasi timp putem rezolva si unele sarcini pe care copilul le considera greoaie si tin de alt tip de inteligenta.
Astfel unui copil care are ca predominanta inteligenta naturalista, dar nu ii place matematica, ii putem da spre rezolvare probleme in care va grupa, numara, aduna flori, frunze, jetoane ce reprezinta animale, jocuri logico-matematice care au ca personaje animale sau plante, sa inregistreze diferite date referitoare la schimbarile din natura in tabele si sa le prelucreze. Vom cauta sa facem o punte de legatura intre cele doua discipline, bazandu-ne pe atractia pentru prima disciplina.