Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Mentorat FSE
Prima pagină
Cursuri online
Resurse educaţionale
Informaţii
Lista mentorilor
Forum
Legături web
Galerie foto
Calendar
Contact
Ajutor
Diseminare
Alte proiecte
Revenire la pagina completă
Forum
Categorii
Mesaje recente
Statistici
Categorii
»
Aplicaţii module
»
Aplicaţii modul 4
»
« Comunicarea profesor-elev »
Fire de discuţie [ Anterioara |
Următoarea
]
« Comunicarea profesor-elev »
maria capraru Clasament: Incepator
Publicări: 4
Dată aderare: 04.11.2009
Mesaje recente
« Comunicarea profesor-elev »
16.08.2013 17:34
Comunicarea profesor-elev poate fi proiectiva, profesorul fiind initiatorul ,provocatorul pentru a reusi sa descopere personalitatea elevilor sai.
Proiectia speculara, reflexiva este cea care il face pe elev sa se recreeze pe sine însusi dupa modelul profesorului sau si astfel sa-si însuseasca multe din cunostintele transmise la o ora de curs.
In timpul unei ore de dirigentie pot fi regasite toate cele trei tipuri de proiectie : speculara, catharctica(purificatoare), complementara.
Doua situatii de comunicare proiectiva între elevi : un elev bun poate deveni mobilul unei proiectii speculare(reflexive) în timpul unei ore de matematica de exemplu pentru un elev mai slab ; în timpul orei de dirigentie ce are ca subiect « comunicarea fara bariere », un elev introvertit poate deveni extravertit în mare masura în practicarea unui joc de rol pe un text ilustrativ pentru tema aleasa.
±0
(0 Voturi)
Autentificaţi-vă pentru a vota.
Vârf