Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Forum
Vizualizare combinaţii Vizualizare plată Vizualizare arborescentă
Fire de discuţie [ Anterioara | Următoarea ]
Cunoasterea elevului-Teoria Inteligenţelor Multiple
toggle
Cunoasterea elevului-Teoria Inteligenţelor Multiple
06.04.2010 13:39
Teoria Inteligenţelor Multiple ne ajută să ne cunoaştem elevii şi din perspectiva aptitudinilor lor. Rolul nostru este acela de a observa aptitudinile elevilor si de a-i ajuta să evolueze în mod diferit.
Este important să schimbăm modul în care lucrăm cu elevii.
Printre cele mai atractive aplicatii la cursuri si la clasa au fost acelea in care am utilizat aceasta teorie a lui Gardner.
Personal, am avut satisfactia de a observa ca, in urma cursurilor de mentorat, aceasta teorie este aplicata la clasa cu placere si rezultatele sunt deosebite. Pe de alta parte, am folosit si am prezentat aplicatii aleTeoriei Inteligenţelor Multiple la "Forumul Inovatorilor in Educatie"de la Timisoara unde, impreuna cu colega mea de mentorat, am obtinut un loc important. Aceste aplicatii au fost prezentate si la Berlin, cu ocazia "European Innovative Education Forum 2010" (IEF).
Va propun un schimb de pareri si materiale referitoare la Teoria Inteligenţelor Multiple.
RE: Cunoasterea elevului-Teoria Inteligenţelor Multiple
14.04.2010 10:17 ca răspuns la Lelia Viorica Stinga.
ar fi bine daca ati putea prezenta aceste aplicatii pe marginea Teoriei Inteligenţelor Multiple si in cadrul forumului sau sa transmiteti pentru publicare la resursele educationale; cred ca sunt de mare interes pentru toata lumea!
RE: Cunoasterea elevului-Teoria Inteligenţelor Multiple
20.04.2010 03:37 ca răspuns la Irina Velter.
Si eu sunt preocupata de aplicarea TIM in activitatea de la clasa. Am gandit si cateva proiecte la clasele la care predau. Voi incerca sa lucrez si cu alti colegi in echipa.
RE: Cunoasterea elevului-Teoria Inteligenţelor Multiple
17.05.2010 15:59 ca răspuns la Dorina Nichifor.
Dupa prezentarea TIM la grupele cu care lucrez, am aplicat aceasta teorie la fiecare grupa de profesori, invatatori. Rog formabilii de la grupele mele sa spuna cum li s-a parut acea activitate si daca la clasele dumnealor ar putea aplica TIM.
Lelia Stinga
RE: Cunoasterea elevului-Teoria Inteligenţelor Multiple
24.05.2010 14:27 ca răspuns la Lelia Viorica Stinga.
Activitatea prin care a trebuit să explicăm imaginea văzută prin prisma inteligenţei care predomină la fiecare a fost un exerciţiu foarte interesant.
În săptămâna următoare activităţii "m-am jucat " la clasă cu elevii mei pornind de la imaginea unui ceas. Răspunsurile elevilor în funcţie de inteligenţa predominantă, au fost interesante, la unele nu m-am aşteptat. Un exerciţiu util.
RE: Cunoasterea elevului-Teoria Inteligenţelor Multiple
28.05.2010 12:55 ca răspuns la Carmen Baltaretu.
TIM m-a ajutat sa-mi cunosc mai bine elevii si sa pot adapta metodele folosite la clasa astfel incat sa obtin randament maxim in procesul de predare-invatare si evaluare.
Inst. Stefan Ionela, Scoala Deveselu, Olt
RE: Cunoasterea elevului-Teoria Inteligenţelor Multiple
26.11.2010 13:28 ca răspuns la Ionela Stefan.
Eu consider ca tinind seama de aceasta teorie putem realiza mai usor acea competenta europeana de" exprimare culturala "prin orice disciplina.Produsele elevilor pot fi piese ale unui portofoliu .