Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Forum
Vizualizare combinaţii Vizualizare plată Vizualizare arborescentă
Fire de discuţie [ Anterioara | Următoarea ]
Evaluarea elevilor din UE, SUA şi Japonia
toggle
Evaluarea elevilor din UE, SUA şi Japonia
17.04.2010 00:25
Aş vrea să vă cer ajutorul în legătură cu modulul Evaluarea continuă la clasă.
Este un modul ales de către participanţii la program. La toate cele 9 grupe mentorate de mine, acest modul a fost ales când s-a realizat analiza de nevoi.
Vă rog să-mi trmiteţi orice informaţie legată de evaluarea elevilor din următoarele state: Franţa, Olanda, Finlanda, Anglia, Germania, SUA şi Japonia.
Mă interesează, mai ales, următoarele aspecte:
1. Ciclurile de învăţământ
2. Când, la ce vârstă au loc evaluările la nivel naţional
3. Tipuri, exemple de subiecte, itemi
4. Modul în care se realizează notarea elevilor
5. Modul în care se desfăşoară evaluările la nivel naţional
6. Orice altceva cu privire la evaluarea elevilor
RE: Evaluarea elevilor din UE, SUA şi Japonia
19.04.2010 19:55 ca răspuns la Victor Sibianu.
Legat de intrebarea dumneavoastra, la adresa de mai jos gasiti documentul "National Testing of Pupils in Europe:
Objectives, Organisation and Use of Results", cred ca poate fi util.

http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/109EN.pdf
RE: Evaluarea elevilor din UE, SUA şi Japonia
24.04.2010 00:53 ca răspuns la Irina Velter.
Multumesc Doamnei Irina Velter pentru informatie.
O sa consult site-ul pentru a gasi informatiile legate de evaluarea elevilor din Europa. Am aflat intre timp lucruri interesante despre invatamantul din Izrael.
Ma intereseaza acest aspect (evaluarea elevilor) pentru ca este problema cea mai des ridicata de cadrele didactice si mai ales de catre parinti. Personal cred si imi sustin parerea ca prin evaluarea defectuoasa pe care o practicam an de an, de foarte multe ori, noi, cadrele diactice reusim o autentica in si dis-criminare. De aceea acest modul este foarte important. Tot timpul cursantii se intreaba deodata cu mine: "Oare cei care elaboreaza testele natioale stiu ce insemna validitate?"
Mi -am planificat sa strang cat mai multe informatii, sa le sintetizez, dupa care sa le fac cunoscute, adica sa le public si\sau sa le prezint colegilor in cadrul unei intalniri profesionale.