Anunţuri licitaţii publicate în presă
« Înapoi

Achizitie Bunuri

 

NOTA SPECIFICA DE ACHIZITIE 
ROMANIA
Proiectul pentru Invatamantul Rural
Banca Mondiala, Imprumutul nr. 4691 – RO
Nr. contract: G/REP/08/echipament de birou/2004
Aceasta invitatie la licitatie urmeaza notei generale de achizitie referitoare la acest proiect, care a fost publicata in Development Business, nr. 614 din 16 septembrie 2003.
Guvernul Romaniei a primit un imprumut din partea Bancii Internationale pentru Reconstructie si Dezvoltare (BIRD), reprezentand costul Proiectului pentru Invatamantul Rural, si intentioneaza sa utilizeze o parte din acest imprumut pentru efectuarea de plati in cadrul contractului de furnizare de echipament de birou pentru 463 de scoli din toata tara. Licitatia se va face pe baza regulilor de eligibilitate si procedurilor Bancii Mondiale.
Unitatea de Management a Proiectului pentru Invatamantul Rural, actionand in numele Ministerului Educatiei si Cercetarii, invita ofertanti eligibili, producatori sau reprezentanti autorizati, sa depuna oferte sigilate pentru furnizarea urmatoarelor bunuri, pentru care achizitia se va face pe loturi, dupa cum urmeaza:
  • Lotul 1: 463 de calculatoare si aparate multifunctionale (imprimanta-copiator) cu cartus de toner 
  • Lotul 2: 463 de aparate video, televizoare si CD playere/casetofoane (cu radio)
  • Lotul 3: 463 de video-proiectoare si ecrane de proiectie 
    intr-o singura transa la scolile specificate in Anexele la Invitatia la licitatie – Destinatii finale. Perioada maxima de livrare este de doua luni.
Licitatia se va desfasura conform procedurilor de Licitatie Internationala Competitiva (LIC) mentionate in Ghidurile Bancii Mondiale: Achizitii in cadrul imprumuturilor BIRD si creditelor AID (revizuita in ianuarie si august 1996, septembrie 1997 si ianuarie 1999) si este deschisa tuturor ofertantilor din tari eligibile, asa cum sunt acestea definite in cuprinsul Ghidurilor, daca respecta criteriile minime de calificare descrise in cadrul Sectiunii II.Formularul de licitatie. Evaluarea se va face pentru fiecare lot in parte.
Ofertantii eligibili interesati pot obtine informatii suplimentare de la Unitatea de Management a Proiectului pentru Invatamantul Rural, si pot analiza documentele de licitatie la adresa de mai jos intre orele 09:00 a.m. si 04:00 p.m, ora locala, de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale.
Ofertantii interesati pot achizitiona un set complet de documente de licitatie in limba engleza pe baza unei cereri in scris expediate la adresa de mai jos si in schimbul unei taxe nerambursabile de 300.000 lei. Metoda de plata va fi prin ordin de plata in contul proiectului nr. 23570120469123 deschis la Directia de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti in numele Cumparatorului. Onorariul nu include cheltuielile de expediere a documentelor la ofertant prin curierat rapid sau posta Documentele vor fi inmanate pe baza unei copii dupa ordinul de plata si a unei confirmari in scris ca toate cheltuielile postale vor fi suportate de ofertantul interesat.
Ofertele trebuie expediate la adresa de mai jos, la sau inainte de 7 septembrie 2004, ora 10:00 a.m, ora locala. Toate ofertele trebuie sa fie insotite de o garantie a ofertei dupa cum se specifica in documentele de licitatie, nu mai putin de:
LotDescriereValoarea garantiei
Lotul 1463 de calculatoare si aparate multifunctionale (imprimanta-copiator) cu cartuse de toner15.800 USD
Lotul 2463 de aparate video, statii TV si CD playere/casetofoane (cu radio)7.500 USD
Lotul 3463 de video-proiectoare si ecrane de proiectie9.500 USD
Garantiile pot fi o suma echivalenta in lei la cursul de schimb al Bancii Nationale a Romaniei calculat cu 28 de zile inainte de data limita de trimitere a ofertelor. Ofertele depuse dupa data limita vor fi respinse. 
Ofertele se vor deschide in prezenta reprezentantilor ofertantilor care doresc sa participe, la adresa de mai jos pe data de 7 septembrie 2004, ora 10:30 a.m.. 
Contact:
Ministerul Educatiei si Cercetarii 
Proiectul pentru Invatamantul Rural
Adresa: Str. Spiru Haret 12, et. 2, Bucuresti, sector 1, 010176, Romania
Persoana de contact: Irina Velter, specialist achizitii
Tel: 00 40 21 3056081 Fax: 00 40 21 3055990 
Email: irina.velter@ump.kappa.ro

 

Interes general

17.07.2009 Solicitare scrisori de intentie - INFO

Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării prin Unitatea de Management al Proiectelor cu Finantare Externa, intentioneaza sa depuna proiecte strategice în cadrul cererii de propuneri strategice POSDRU 2009, în vederea obtinerii finanţării din instrumente structurale. Proiectele în curs de elaborare urmeaza să se deruleze pe o perioada de 3 ani (de la data semnarii contractului de finantare), vizând dezvoltarea resurselor umane din sistemul de învăţământ.


17.07.2009 Solicitare scrisori de intentie - educatie timpurie

Proiectul in curs de elaborare este intitulat „Gradinita – membru activ al comunitatii integratoare” si urmeaza a se derula pe o perioada de 3 ani (de la data semnarii contractului de finantare), avand ca obiectiv general promovarea incluziunii sociale în domeniul educaţiei timpurii prin creşterea gradului de cooperare transnaţională.


17.07.2009 Solicitare scrisori de intentie - socio-umane

Proiectul aflat in curs de elaborare este intitulat „Mediu colaborativ de formare continuă pentru profesorii de ştiinţe socio-umane” si urmeaza a se derula pe o perioada de 3 ani (de la data semnarii contractului de finantare), avand ca obiectiv general dezvoltarea unei formări profesionale continue de calitate şi îmbunătăţirea calificării capitalului uman din domeniul predării ştiinţelor socio-umane.


Licitatii
Concursuri
Evenimente