Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Forum
Vizualizare combinaţii Vizualizare plată Vizualizare arborescentă
Fire de discuţie [ Anterioara | Următoarea ]
pentru mentorul Mihai Firtat
pentru mentorul Mihai Firtat
18.06.2010 09:23
Da, desigur, schimbari exista. O data insusite aceste metode interactive de predare, invatare si evaluare au venit mai intai in sprijinul meu ca profesor , ajutandu-ma foarte mult la clasa pentru a face activitatile mult mai atractive pentru elevi, apoi in sprijinul elevilor.
am constatat ca elevii sunt deschisi spre tot ceea ce inseamna nou, modern spre cunoastere si exploare. Metodele aplicate la clasa precum "Stiu, Vreu sa stiu- Am invatat, Turul galeriei, metoda cubului, metoda ciorchinelui" au avut un efect pozitiv, au fost bine primite de catre elevi, am observat ca sun mult mai receptivi pe parcursul intregii activitati de invatare.
Elevii sunt foarte entuziasmati de activitatile care presupun lucrul in echipa, lucreaza foarte bine, dau ce este mai bun din ei, luand activitatile de invatare sau evaluare ca pe un joc, ca o competitie din care cel mai bun va iesi invangator.
Metodele folosite pe parcursul programului de metorat ne ajuta pe noi profesorii in proiectarea eficienta a demersului didactic şi pe elevii nostri in a le dezvolta iteresul, gandirea si creativitatea.
Deaconu Mihaela Florina- profesor limba romana, Scoala cu cls. I-VIII Mateesti