Ghiduri
Ghidul de servicii CRED - „Centre de Resurse pentru Educatie si Dezvoltare - Ghid de organizare, functionare si implementare a serviciilor”
Editor de obiecte
Ghid bune practici PRET-partea I![]() Finalizarea implementării componentei 2 din cadrul Proiectului privind Reforma Educației Timpurii a oferit posibilitatea ca printr-un ghid de bune practici să se promoveze rezultatele acestei activități. Ghidul oferă, în același timp, celor care activează în sistemul de învățământ preșcolar o oportunitate de a face cunoscută experiența celor care au participat la implementarea Componentei 2 a Proiectului pentru Reforma Educației Timpurii. Prin lucrarea de față s-a urmărit prezentarea modalităților de atingere a obiectivelor proiectului privind schimbările la nivelul atitudinii adultului față de educația timpurie, cu efecte imediate în creșterea responsabilității acestora. Ghidul este o trecere în revistă a activității de mentorat la nivelul grădinițelor cuprinse în proiect, activitate care s-a adresat atât întregului personal din unitățile preșcolare cât și părinților, cu exemple de bune practici care pun în valoare activitățile integrate desfășurate la nivelul grădinițelor din proiect; ele vor constitui și o dovadă a sustenabilității proiectului față de finanțatorul extern (BDCE). În același timp, ghidul constituie un mijloc de promovare a unei noi căi spre descoperirea și înțelegerea copilului, precum și a metodelor și activităților care pot veni în întâmpinarea nevoilor și intereselor acestuia. Ghid bune practici PRET-partea II![]() Selectie coordonatori regionali in proiectul „Program național de activități remediale pentru elevi” cod SMIS 151628![]() Prezentarea proiectului ”Program Național de Activități Remediale pentru Elevi”![]() |
Evenimente
Sesiunea de lucru și de diseminare a rezultatelor proiectului, Sinaia, februarie 2013De la debutul anului 2013 și până în prezent, activitatea de promovare-informare a obiectivelor, activităților și rezultatelor Proiectului privind Reforma Educației Timpurii a fost susținută prin organizarea și desfășurarea a două acțiuni, astfel: · în perioada 19-22 februarie 2013, a avut loc la Sinaia o sesiune de lucru și de diseminare a rezultatelor proiectului · în perioada 18-21 aprilie 2013, a avut loc la Sinaia un seminar privind procesul de dotare a unităților școlare cu materiale didactice pentru desfășurarea activității claselor pregătitoare din cadrul proiectului. |