Ghiduri
Ghidul de servicii CRED - „Centre de Resurse pentru Educatie si Dezvoltare - Ghid de organizare, functionare si implementare a serviciilor”
Editor de obiecte
Ghid bune practici PRET-partea IGhid bune practici PRET-partea IFinalizarea implementării componentei 2 din cadrul Proiectului privind Reforma Educației Timpurii a oferit posibilitatea ca printr-un ghid de bune practici să se promoveze rezultatele acestei activități. Ghidul oferă, în același timp, celor care activează în sistemul de învățământ preșcolar o oportunitate de a face cunoscută experiența celor care au participat la implementarea Componentei 2 a Proiectului pentru Reforma Educației Timpurii. Prin lucrarea de față s-a urmărit prezentarea modalităților de atingere a obiectivelor proiectului privind schimbările la nivelul atitudinii adultului față de educația timpurie, cu efecte imediate în creșterea responsabilității acestora. Ghidul este o trecere în revistă a activității de mentorat la nivelul grădinițelor cuprinse în proiect, activitate care s-a adresat atât întregului personal din unitățile preșcolare cât și părinților, cu exemple de bune practici care pun în valoare activitățile integrate desfășurate la nivelul grădinițelor din proiect; ele vor constitui și o dovadă a sustenabilității proiectului față de finanțatorul extern (BDCE). În același timp, ghidul constituie un mijloc de promovare a unei noi căi spre descoperirea și înțelegerea copilului, precum și a metodelor și activităților care pot veni în întâmpinarea nevoilor și intereselor acestuia. Ghid bune practici PRET-partea IIGhid bune practici PRET-partea IISelectie coordonatori regionali in proiectul „Program național de activități remediale pentru elevi” cod SMIS 151628Selectie coordonatori regionali in proiectul „Program național de activități remediale pentru elevi” cod SMIS 151628Prezentarea proiectului ”Program Național de Activități Remediale pentru Elevi”Prezentarea proiectului ”Program Național de Activități Remediale pentru Elevi” |
Evenimente
Sesiunea de lucru și de diseminare a rezultatelor proiectului, Sinaia, februarie 2013De la debutul anului 2013 și până în prezent, activitatea de promovare-informare a obiectivelor, activităților și rezultatelor Proiectului privind Reforma Educației Timpurii a fost susținută prin organizarea și desfășurarea a două acțiuni, astfel: · în perioada 19-22 februarie 2013, a avut loc la Sinaia o sesiune de lucru și de diseminare a rezultatelor proiectului · în perioada 18-21 aprilie 2013, a avut loc la Sinaia un seminar privind procesul de dotare a unităților școlare cu materiale didactice pentru desfășurarea activității claselor pregătitoare din cadrul proiectului. |